Az előzetes találgatások és szivárgások után a napokban biztossá vált: Nintendo Wii U-ra is meg fog jelenni a többszörösen díjnyertes Deus Ex: Human Revolution, ráadásul a több mint egy évvel ezelőtt kiadott játékhoz képest egy felfrissített, kibővített, s az apróbb bajaiból kigyógyított programot kapnak a vásárlók.

Többek között a grafikát némelyest tupírozták a fejlesztők, javítottak a mesterséges intelligencián és a játék nehézségén, a konzol perifériájához kötöttek bizonyos játékmenet-elemeket (számítógéprendszerek feltörése, a felszereléseink menedzselése), új lehetőségeket és fejlesztéseket kapunk (a gamepadon Jensen szemszögéből nézelődhetünk, a gránátokat visszadobhatjuk, a MiiVerse-en keresztül üzeneteket hagyhatunk a pályákon), beépítették a korábban csak külön beszerezhető letölthető tartalmakat, és fejlesztői kommentárral, illetve végigjátszással is kedveskedtek. A legfontosabb újítás azonban mindközül az, hogy az eredeti kiadásban sokat kritizált főellenségharcokat úgy változtatták meg, hogy azok jobban tükrözzék a játék többi részében megtapasztalható szabadságot.  

Abban azt hiszem, mindenki egyetért majd, hogy ezek kifejezetten jó újdonságok, amik miatt érdemes újra nekiállni a történetnek, a probléma csak az, hogy ezeket sem PC-re, sem pedig a többi platformra nem fogjuk megkapni -- ezt az Eidos sajtósa erősítette meg. A fejlesztést vezető Emile Pedneault elmondása szerint a Deus Ex: Human Revolution Directors Cut kifejezetten a Wii U-ra készült, s ezekhez szabott új elemeket tartalmaz, amik tényleg hozzáadnak az élményhez, nem csak parasztvakításnak vannak ott. 

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!