MW2 petíció: Az Infinity Ward válaszol
Látva, mekkora felháborodást keltettek vasárnapi bejelentésükkel, az Infinity Ward úgy döntött, elmagyarázza, miért kellett az ominózus döntés.
West elmondása szerint a fejlesztés során a játékosokra és a nekik nyújtandó élményre koncentráltak, mintsem a klánokra és a modderekre. Azt szeretnék elérni ugyanis, hogy ellentétben a Modern Warfare-rel, a játékosoknak ne kelljen órákig olyan szervet keresniük, ahol nem hemzsegnek a csalók, nincsenek elszigetelt csoportok és hatalmas képességbeli különbségek. Zampella pedig hozzátette azt is, hogy az IW-nettel és Steammel közösen sokkal hatékonyabban tudnak védekezni a kalózok ellen, és ez a számukra nagyon fontos tényező, elvégre a felméréseik szerint a játékosok 60 százaléka warez Modern Warfare-rel játszott online.
Az interjú során Zampella és West többször is kihangsúlyozta, hogy a játékosok nem sokat veszítenek, hiszen továbbra is felállíthatják a saját szervereiket, ahol aztán azt csinálnak, amit csak akarnak, „csupán” a modokról és komolyabb testre szabhatósági lehetőségekről kell lemondaniuk, és lássuk be, ez igazán csekélység.
Az interjút készítő GameInformer egyébként azt is megkérdezte, hogy miért nem lehet egyszerre IW.net és dedikált szerver támogatás, amire azt a választ kapták, hogy kettészakadna a közösség.
U.i.: A Battlefield: Bad Company 2 producere, Karl Magnus megragadta az alkalmat és adott egy jó nagy pofont a rivális Infinity Wardnak, a twitterén ugyanis kijelentette, hogy legyen bármi, a BC2-ben lesznek dedikált szerverek.