A Watch Dogs 2 már megjelent konzolokra, és bár jó kritikai fogadtatást kapott, az eladások fellendülése még várat magára. A PC verzió vizuális opciózhatóságát mutatják be most nekünk egy videón, mivel az nVidiával szorosan együttműködve készült a játék, főleg a gyártó kártyáira jellemző funkciókkal reklámozzák. Van itt annyi rövidítés, hogy szótár kell hozzá, gyakorlatilag az összes modern trükköt és effektet felhasználja a játék, legyen szó realisztikus árnyékokról vagy élsimításról. Ezek mellé minden olyan társul, ami a PC-masterrace égisze alatt felvonultatható: 4K felbontás, SLI/Crossfire támogatás, állítható látószög, limit nélküli képfrissítés - magyarán csak a hardverünk erején múlik majd, hogy mit hozhatunk ki a játékból.
 
	
	
	Nagyon csecse lesz PC-n a Watch Dogs 2 - trailer
A Ubisoft újabb trailer segítségével mutatja be a hamarosan PC-re is megjelenő Watch Dogs 2 képi beállításainak garmadáját.
	
	Támogass minket!
	A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
                
            Watch Dogs 2  megjelenés:
            
            2016. november 29.			
            			
                
				Watch Dogs 2 gépigény:
                				CPU: 2500 MHz, 
				RAM: 6144 MB,
				VGA: 2048 MB,
				HDD: 50 GB
                                
			
            			
			
			
		Kapcsolódó hírek
Hozzászólások
			
		
		
									A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
						
					
			#6
			Chris-d-_-b-
            			2016. november. 23. 16:26
			
		
		
						Engem jobban érdekel majd a portolás minősége.
					
				
			#5
			Derivel
            			2016. november. 23. 14:03
			
		
		
							#4 :: sasasoft  (2016. november. 23. 12:38)
						
						
														Az Ansel nem csak VR-ban működik? Rosszul tudom?
						
					
						Nem csak VR-ban működik. Egy szabad kamerát kapunk a játékban, ami a játékostól függetlenül mozoghat úgy, hogy közben a játék meg van állítva. Így bármilyen fotót lehet készíteni akár óriási felbontásokkal (46080 x 25920 pixel). Ezen kívül van az az opció, amire te is gondolsz, hogy a kamera teljes környezetét egy olyan képfájlba menti el, amit aztán VR-ban meg lehet nézni.
					
				
			#4
			sasasoft
            			2016. november. 23. 12:38
			
		
		
						Az Ansel nem csak VR-ban működik? Rosszul tudom?
					
				
			#3
			Derivel
            			2016. november. 23. 09:58
			
		
		
						Jól néz ki, az Ansel érdekel a legjobban. Habár nem tudom, hogy multiplayer-ben hogyan fog működni, mert azt nem tudja megállítani.
					
				
			#2
			bodak
            			2016. november. 23. 09:50
			
		
		
							#1 :: joey0119  (2016. november. 23. 09:40)
						
						
														Ez mind szép és jó, de a fizika? Az milyen lesz?
						
					
						Erről nem szól a fáma. Mivel egy mélyen integrált dolog egy játék fizikája, nem valószínű, hogy másmilyen lesz PC-n, mint konzolon - hacsak egy patch nem változtat rajta, bár ez azért kétséges.
					
				
			#1
			joey0119
            			2016. november. 23. 09:40
			
		
		
						Ez mind szép és jó, de a fizika? Az milyen lesz?
					
				 
					
				 
										

