• Jön a No Return
  • Méghozzá ősszel
  • Egy végtelen folyosón ragadunk benne

Egy exkluzív bejelentő előzetesből kiderül, hogy a No Return idén ősszel jelenik meg PC-re. A címet egy kínai székhelyű független stúdió, a BlameTech fejleszti. A fejlesztőcsapat mindössze hat fővel dolgozik, akiknek közös tapasztalataik vannak a Tencentnél, a NetEase-nél és a Vancouver Film Schoolból. A No Return-t szintén a Pixmain nevű indie cég fogja kiadni, amelyről köztudott, hogy a My Time At Portia mobilverzióit is tető alá hozták. A No Return hivatalos leírása szerint a játék középpontjában egy családi tragédia áll a mai Kínában. A játékosok egy véget nem érő folyosón rekednek majd, és rejtélyeket kell megoldaniuk, hogy kijussanak a rémálomból.

A játék Steam-oldala szerint a No Return játékmenetét a kínai folklór ihlette, és logikai feladványok leküzdésével kell megoldani a végtelen folyosók rejtélyét. Más készülő horrorjátékokhoz, például a MADiSON-hoz és a Luto-hoz hasonlóan úgy tűnik, hogy a véget nem érő folyosók és az otthoni tragédiák közkedvelt visszatérő témái a mai pszichológiai horrorjátékoknak.