A Codemasters nem ütött rá a fejlesztők kezére, már ami az Overlordhoz érkező javításokat illeti, ezért a srácok folyamatosan dolgoznak azon, hogy még tökéletesebbé varázsolják számunkra a lebilincselő szoftvert. Most éppen az 1.2-es folt került ki a kezük közül, amelyet aztán kis genyáink sokasága ma korán reggel a lábaim elé fektetett. Az új verziót immáron láthatjuk kiírva a főmenüben, invertálhatjuk egerünk Y-tengelyét, megszűnt a 30 FPS-es sebességkorlátozás, sőt, még a többjátékos küzdelmeken is javítottak egy picikét. A remek látványvilággal rendelkező cucc így lassan játékmechanizmusában is felnő a nagyokhoz, most már csak attól kell rettegni, hogy az ilyen kisebb cégeknél gyakran előforduló megoldásban a vállalat ne essen neki, és pár hónap múlva – ugyanilyen grafikával, kettő új szörnytípussal, meg hat órányi játékidővel – ne adja ki a második részt, hanem egy legalább ennyire alapos tesztelés előzhesse meg a szoftvert, amelyet a szaksajtó jelenleg 80% körül értékel, és ez PC-re igencsak ritka mostanában, mint a fehér, döglött, repülő holló.