• Phil Spencer drámai generációváltást ígér
  • Szerinte a 2D ---> 3D ugrás volt utoljára ekkora

Általános vélekedés, hogy ahogy haladunk előre az időben, úgy tűnnek egyre kevésbé drasztikusnak az egyes konzolos generációváltások. Ez a trend azonban most - legalábbis ideiglenesen egészen biztosan - megfordul, így gondolja leginkább is az Xbox első embere, Phil Spencer, aki drámai ugrást ígér.

phil-spencer-szerint-ez-lesz-a-legkomolyabb-generaciovaltas-a-3d-ota.jpg

Spencer a Twitteren nyilatkozott a témában, ahol azt írja, hogy azóta nem volt annyira jelentős generációváltás, mint a mostani, mióta átléptünk a 2D-s érából a 3D-sbe. Ez leginkább négy tényezőnek lesz betudható: a jelentős ugrásnak a CPU-k teljesítményét, illetve a memóriák sávszélességét tekintve, a még reszponzívabb élményt nyújtó Dynamic Latency Input technológiának, valamint az SSD-k alapkellékké válásának, ami sokak szerint a legfontosabb lesz mind közül.