A Steamen közzétett blogbejegyzés szerint a Bluehole kénytelen változtatni a frissítések gyakoriságán annak érdekében, hogy javítsanak a stúdió munkáján. Az eddigi menetrend szerint hetente egy kisebb, havonta pedig egy nagyobb foltot tapasztottak a játékra, amit eddig tartani is tudtak. De a játékfejlesztés nem egzakt tudomány, a kitűzött célok nem várt akadályokat rejthetnek. Erre hivatkozva a fejlesztő közölte, a hivatalos megjelenésig ezt bizony nem fogják tartani.

“Úgy találtuk, hogy egyes funkciók siettetése és a minőségellenőrzésre, tesztelésre maradó rövidebb idő több gondot okoz, mint amennyit orvosol.” - olvasható a posztban, majd folytatódik - “Hangsúlyozzuk, hogy ennek abszolút semmi hatása nincs arra, hogy mennyi tartalmat adunk hozzá a játékhoz, vagy mennyi időt töltünk a fejlesztéssel.”

Kitérnek továbbá arra is, hogy ez a játék megjelenését semmiben sem befolyásolja, és hogy továbbra is nyitva állnak a tesztszerverek, melyeken a kisebb vagy nagyobb frissítéseket továbbra is kipróbálhatjuk majd megjelenésük előtt.