• Jim Ryan szerint nagyon könnyű fejleszteni PS5-re a visszajelzések szerint
  • Beszélt a marketing terén tervezett változtatásaikról is

Egy ideje már hivatalos, hogy 2020 végén érkezik a PlayStation 5, és bár a Sony már korábban is megosztott némi infót a következő generációs konzol kapcsán, a bejelentés óta még nyitottabban beszélnek a jövőről. Most épp a Sony Interactive Entertainment vezérigazgatója, Jim Ryan nyílt meg a GamesIndustry-nak adott interjújában, melyben szó esett a fejlesztői visszajelzésekről is.

ps5-a-fejlesztok-szerint-nagyon-konnyu-kodolni-az-uj-konzolra.jpg

"Az egyik dolog, ami miatt különösen optimista vagyok, az az, amit a fejlesztőktől és a kiadóktól hallunk. Azt mondják ugyanis, hogy rendkívüli könnyedséggel tudnak kódot futtatni a PS5-ön, ez az élmény pedig messze túlszárnyal mindent, amit korábban bármelyik másik PlayStation platformon tapasztaltak" - mondta Ryan.

Az elnök elárulta azt is, hogy tanulságos volt számukra a Marvel's Spider-Man marketingkampánya, melyet rendhagyó módon nem regionálisan intézett a három divízió (Európa, Amerika, Japán), hanem egységes, globális reklámhadjáratot indítottak.

"Nyilván egy remek játék, ugyanakkor az eddigi legnagyobb példányszámban eladott PlayStation-cím lett. Egy kiemelkedően kivitelezett, globális kampány volt, szemben a három különböző regionális kampánnyal, melyeket ugyan általában szintén nagyon jól hajtottunk végre, de lényegét tekintve ugyanaz a dolog háromszor megcsinálva."

A Sony ebből okulva a jövőben sokkal szorosabb együttműködést fog folytatni a három régió között, különös fókusszal a marketingre.