Rég volt, tán igaz se volt a World of Warcraft: Cataclysm. Annak idején a rajongók sokat szívtak az igencsak nehézre vett dungeonökben, és az egyik tervező, Ion Hazzikostas most az AusGamerek adott interjújában beszélt a kiegészítő negatív fogadtatásáról.

Elmondta, hogy bár mindig igyekeznek a legjobb élményt nyújtani, sajnos sosem sikerül kiküszöbölni az összes problémát. A Cataclysmben például azért lettek olyan kemények az instance-ok, mert a játék pályáit a Looking for Dungeon megjelenése előtt tervezték, így a csapat nem tudta, hogy a játékosok milyen dungeonökre vevők pontosan.

Ráadásul a célközönséget is elnézték: Ion szerint a Blizzardnál mindenki meg volt győződve róla, hogy ezeket a területeket olyan klánok szállják meg, amelyek tagjai gyerekkori barátokból, több éve együtt játszó emberekből állnak. Csakhogy az élet nem őket igazolta, lévén sok régi rajongói guild feloszlott addigra, az újak pedig egészen más okból kifolyólag keresték fel az instance-okat. Ennek eredményeképpen a játékosok inkább frusztrálónak, mintsem izgalmasnak élték meg a bennük töltött időt. Ion szerint a Blizzardnál tanultak a hibáikból, és a Mists of Pandaria dungeonjai sokkal szórakoztatóbbak lesznek, különösen 90-es szinten.