Az idei Summer Game Fest kiemelkedő eseménye a Resident Evil Requiem bemutatkozása volt, amivel a Capcom végre visszakanyarodik a Resident Evil 7 kínálta vérfagyasztó horror irányába – oké, én azért a Village-ben a Beneviento-házban is szétparáztam magam. Több kiválasztott újságírónak és influenszernek lehetősége volt részt venni a Capcom zártkörű Resident Evil Requiem bemutatóján a leleplezés után, és a beszámolók mindegyike roppant pozitív. Persze erre legyinthetnétek, mondván biztos azért ömlengenek róla, mert elsők között láthattak gameplayt, de konkrétan az a helyzet, hogy nem találni negatívumokat az interneten a bemutatott felvételekkel kapcsolatban. És ez azért még manapság is igen nagy ritkaságnak számít.
Úgy tűnik, hogy a Resident Evil Requiem látványvilága jelentősen javult az elmúlt néhány részhez képest, és a Capcom most direkt a fotórealisztikus grafika elérésére törekszik. Emellett új játékmechanikákat is bevezetnek: Grace mostantól hordozhat üvegeket, és dobálhatja őket, hogy elterelje az ellenség figyelmét. Az FBI-ügynök játékmenetének nagy része a rejtvények megoldására összpontosított, fegyvert pedig egyáltalán nem hordott magánál. Egy szörny a bemutatóban folyamatosan a nyomában járt, hasonlóan például Lady Dimitrescuhoz a Village-ből. Több újságíró megjegyezte, hogy a Requiem legalább olyan szintű siker lehet, mint a Resident Evil 7 volt annak idején, amivel a Capcom lényegében rebootolta a szériát. Kiemelték, hogy bár Grace új szereplő, a horrorjáték úton-útfélen dobál majd be visszautalásokat és easter eggeket a korábbi felvonásokra, hogy a hardcore-rajongókat is kiszolgálja.
Borítókép forrása: PCGamesN