Riot Games: új stúdió, új tervekA Los Angeles-i Riot Games december 18-án jelentette be hivatalosan megalakulását másfél millió dolláros kezdőtőkével. Az iparban járatos szem a stúdió névsorát böngészve igencsak ismerős nevekre bukkan. A vezető triumvirátus két tagja pénzügyi szakember, a harmadik azonban egy igazi nagyágyú: Bill Petro, aki szó szerint ott bábáskodott a játékipar megszületésénél, a Westwood főprogramozójaként olyan címek létrehozásában segédkezett, mint a Lands Of Lore és a C&C széria, aztán a Konami, a SEGA és az Atari stúdióit is végigjárta, utóbbinál a 45 milliós értékesítéssel büszkélkedő Backyard Sports franchise kiépítése fűződik nevéhez. A kreatív igazgató Jeffery Buchanan (Activision, Sega, Konami, Midway), volt haditengerész és küzdősportoló, nem meglepő módon a Virtua Fighter és Virtua Cop címek egyik szülője, a technikai-művészeti vezető Gary Brunetti (Activision, Sony, Namco, Pandemic, Vivendi - Tony Hawk Pro Skater, Full Spectrum Warrior, Dead to Rights 2, Bulletproof játékok).

A csapat természetesen máris nekiállt egy új cím hegesztésének, melyről egyelőre csak annyit tudni, hogy egy akció/RPG lesz, RTS elemekkel és erős online móddal megfűszerezve. A főprogramozó egyébként Szergej Tyitov, aki szintén régi motoros, a Graphite nevű motor kifejlesztője, mely eleddig 20 kisebb-nagyobb játék szíveként szolgál, tehát várhatóan a stuff is ezt az erőművet fogja használni, nem valami licencelt megoldást. Egyelőre ennyi, innentől a szokásos: bekerül a csapat a "figyelünk rájuk" kategóriába...