• Az alkotók beszélgettek a szériáról
  • Szóba kerültek a feladványok is
  • Mindketten ugyanazt tartják a legnehezebbnek

A Return to Monkey Island valamikor az év folyamán visszakíséri majd a játékosokat a klasszikus point & click kalandjáték franchise-ba. A cím munkálatai lassan a befejezéshez közeledhetnek, hiszen a Monkey Island alkotója, Ron Gilbert és dizájnere, Dave Grossman nemrég a sorozat történetéről és a készülő folytatásról beszélgettek. A VentureBeatnek adott interjúban Gilbert és Grossman arról meséltek, hogy milyen érzés több mint egy évtizedes kihagyás után visszatérni a Monkey Island kalóz-világába. Arról is társalogtak, hogy miként fejlődtek a kalandjátékok az évek során, és hogy a narratíva mennyire fontos szerepet kapott a modern alkotásokban.

monkey-island-2-special-edition-lechucks-revenge-08102018-181117-e1539605916231.png

Azt is megkérdezték tőlük, hogy megbánták-e valamelyik rejtvényt a Monkey Island első, vagy második részéből. Gilbert azonnal válaszolt: "Két szó: monkey wrench", utalva a Monkey Island 2: LeChuck's Revenge Monkey Wrench rejtvényére. Guybrush Threepwoodnak egy élő majmot kellett használnia, hogy megjavítson egy törött csövet. Bár ez egy vicces szójáték a franciakulcsra (monkey wrench), egyetlen épeszű embernek sem jutna eszébe, hogy egy törött csőre egy majmot tegyen. "A Monkey Wrench puzzle a LeChuck's Revenge-ből köztudottan megoldhatatlan, és több szempontból sem volt jó tervezés. A mai napig ezt használom példaként arra, hogy mit nem szabad csinálni egy rejtvény megalkotásakor, és azóta is hatással van a gondolkodásmódomra" - tette hozzá Grossman.