Az EA reggeli kisebb sajtótájékoztatóján Frank Gibeau elárulta, milyen stratégiát követnek az FPS-sorozataik terítésére. A módszer nagyon egyszerű: a DICE és a Danger Close Games kétévente egy új játékkal áll elő. Előbbi természetesen a Battlefield-széria legújabb részét hozza el, míg a DCG egy új Medal of Honorral jelentkezik.

Ezen két nagyágyú közé aztán -- a stratégiailag megfelelő pillanatban -- be fog épülni az Insomniac Games ígéretes kooperatív mókája, az OverStrike, illetve a Respawn hét lakat alatt őrzött új játéka, melyről most megtudtuk, hogy egy sci-fi FPS, mely az EA szerint képes lehet felvenni a versenyt akár a Halo- vagy a Gears of War-szériával.

Elméletben ez a módszer elegendő időt biztosít a csapatoknak arra, hogy tökélyre csiszolják a játékaikat, és ha kell technikai újításokat eszközöljenek, arra azonban még várni kell, hogy kiderüljön, mindez működni fog-e a gyakorlatban is.