• Nem lesz választható nehézségi szint a játékban
  • Legalábbis egyelőre
  • Talán egy frissítéssel hozzáadják

Amellett, hogy a játékosoknak egy olyan karakter szerepét kell átvenniük, aki ideje nagy részét közelharccal tölti, a hős gyors öregedésére is figyelniük kell majd. Ez a követelmény a Sifu öregedési mechanikájának köszönhetően lép életbe, amely egy speciális medálon keresztül nyilvánul meg, amely a karaktert halála után visszahozza ugyan az életbe, de megnöveli a korát. Így minél többször hal meg a játékos, annál jobban öregszik majd a karaktere. A Sifu öregedési- és halál-mechanikájának bemutatása során a Sloclap fejlesztőcsapat megjegyezte, hogy a medál megszűnik működni, miután a hős elér egy bizonyos életkort, ami a játék végleges befejezését eredményezi. Az MP1st-nek nyilatkozó Pierre Tarno producer elárulta, hogy a játékosok ne számítsanak arra, hogy a Sifu nehézségi beállításokkal jelenik meg. Tarno utalt arra, hogy a nehézségi csúszkák egy megjelenés utáni frissítéssel talán bekerülhetnek, ez azonban még nem biztos. Továbbá az MP1st-nek azt is elmondta, hogy lehetséges a Sifu kampányát halál vagy öregedés nélkül is végigjátszani. Egy ilyen bravúr teljesítéséhez azonban szükség lesz néhány gyakorló-végigjátszásra, mivel Tarno szerint a program brutális kihívás elé állítja a játékosokat, és arra kényszeríti őket, hogy "tanuljanak, fejlődjenek és alkalmazkodjanak" az említett kihíváshoz.

sifu-sloclap-42000x1270-696x442.jpg