• A játékban ugye nincs nehézségi fokozat
  • Ami sokaknak nem tetszik
  • A fejlesztők most tippeket tettek közzé

A PlayStation Blogon közzétett bejegyzésében a Sifu fejlesztői, Sloclap adott néhány tippet, hogy segítsék a játékosokat. A bejegyzés, amelyet a Sloclap közösségi menedzsere, Felix Garczynski írt, három részre oszlik. Az első rész a játék általános fejlődési tippjeire összpontosít, azt ajánlva a játékosoknak, hogy gyakorolják védekező képességeiket, keressék a rövidebb utakat a pályákon, és ami a legfontosabb: maradjanak nyugodtak. A következő szakasz a Sifu bossfightjaira összpontosít, és azt ajánlja a játékosoknak, hogy figyeljék meg az ellenfelet, miközben várják a megfelelő lehetőséget, hogy lecsapjanak. Végül a poszt szerint a csoportokkal való küzdelem során fontos, hogy ne hagyják, hogy körülvegyék őket.

A Sifu játékmenetének lényege a harc elsajátításáról és a harcosként való fejlődésről szól, hogy leküzdhessük a játék öt szintjét. Míg sokan remekül elvannak a játékkal, azóta többen is arra panaszkodnak, hogy túl nehéz nekik az egész, és szeretnék, ha a fejlesztők betennének egy könnyebb nehézségi szintet. A Sloclap korábban már utalt arra, hogy a jövőben nehézségi szinteket adhatnak hozzá, legalábbis tisztában vannak azzal, hogy a játékosoknak jól jönne egy kis segítség, de ezzel elveszne a Sifu érdemi része. A posztban szereplő tippek esélyt adhatnak a kezdő harcosoknak a játék kihívásaival szemben.