• Star Marine lett a Star Citizen FPS-modulja
  • Egy egészen összetett, az átlag alfakiadáshoz képest jobban kidolgozott játékmódot kapunk
  • És egy nullagravitációs sportágat is

A Star Citizen fejlesztői egy gigászi bejegyzésben számoltak be arról, hogyan alakul a játékuk egyik legizgalmasabb része, az FPS-modul, mely végre hivatalos nevet kapott. Ez mostantól Star Marine néven ismert, és egészen komoly munkát fektetnek abba, hogy a lehető legjobb élményt nyújthassák.

A csapat elmondása szerint többet foglalkoznak azzal, hogy egy teljes értékű modul készüljön, így az átlag alfakiadáshoz képest testesebb, jobban csiszolt játékmódot kapunk. Ez főleg abban fog megmutatkozni, hogy a tervezők nagy figyelmet fordítanak a részletekre, jobb animációkat készítenek, sőt még egy nullagravitációs sportágat is bemutatnak. Ez a SATA Ball, amiben két csapat áll szemben egymással, a cél pedig az, hogy minél több gólt szerezzenek -- persze nem csak azért van, hogy színesítse a lehetőségeket, hanem arra is kiváló, hogy a fejlesztők itt kísérletezzék ki a súlytalanságra építkező mechanizmusokat, amiket máshol, a normál lövöldözés során is be tudnak építeni.

A Star Citizen rajongóinak erősen ajánlott elolvasni a bejegyzést, ugyanis szó van mindenről, a tervezéstől a karaktereken, az animációkon, a hangokon és a technológián át egészen a matchmakingig -- utóbbi nem mellesleg a Star Marine modul megjelenésével jelentős javításon fog átesni, bár azt még nem tudni, hogy mikortól ragadhatunk fegyvert. 

star-citizen-star-marine.jpg