• Jól sikerült a Star Wars Jedi: Fallen Order
  • De van benne pár hiba
  • Az egyik kifejezetten ocsmány, ha belefutunk, lehet újra kezdeni a játékot

Remek játék lett a Star Wars Jedi: Fallen Order, a Steamen is jól fogy, de sajnos van néhány technikai problémája is, ami olykor-olykor belerondíthat a játékba. A legtöbb persze nem zavaró, de az, amit most fedeztek fel a játékosok, már komolyabb problémákat is okozhat. Minimális spoiler következik.

Szóval, miután végeztünk első fontosabb feladatunkkal a Bogano bolygón, választhatunk, hogy a Zeffón vagy a Dathomiron folytatjuk kalandjainkat. A játék erőteljesen Zeffót javasolja, és hamar rá is jöhetünk miért: Dathomir nagy részét még szegényes képességeink miatt nem fedezhetjük fel. Egész pontosan utunkat állja egy olyan hasadék, amit csak a dupla ugrás elsajátításával hidalhatunk át.

A legtöbb játékos itt visszafordult, és ment Zeffóra, mások viszont addig erőlködtek, míg átjutatták Calt a másik oldalra – ami végzetes hiba. Itt ugyanis beindul egy cutscene, és scriptelt események hatására hősünk olyan helyre jut, ahonnan az említett szegényes képességek miatt esélye sincs kijutni. Ha olyan peches a játékos, hogy közben egy mentési pontként funkcionáló Meditációs Pontra is rátérdelt (amire igen nagy az esély, hiszen egyből elénk kerül egy a scriptelt események után), akkor lényegében kezdheti elölről a játékot, mert onnan már nem tud kijutni.

A Fallen Orderben ugyanis nincs gyorsutazás lehetőség (még a hajóra sem lehet visszateleportálni), a mentések pedig automatikus felülírják egymást, így arra sincs esély, hogy egy korábbi mentési pontra térjünk vissza.

A készítők is tisztában vannak a hibával, és megígérték, hogy elkészítenek egy patch-et, ami orvosolja majd. Addig is azt tanácsoljuk, hogy a Wandererrel találkozás után fordulj vissza, és legközelebb akkor menj el Dathomirra, ha már a sztori is azt kívánja, mert akkor már biztos megvan minden Erőképesség, ami kell a bolygó felfedezéséhez.