Azt hiszem, a StarCraft második részéről beszéltünk már annyit, hogy most ne kelljen ismételnünk magunkat. A legendás, több, mint tíz esztendős első rész után a történet ott veszi fel a fonalat, ahol az előző elejtette, a három faj (terran, zerg, protoss) pedig ismét ringbe száll az egész univerzum feletti uralomért, illetve a túlélésért. A Blizzard filmkészítő brigádja már hónapok óta izzítja a különböző videók rendereléséért felelős masinákat, a vállalat weboldala minden egyes apró információmorzsa kikerülése után pár percre ledöglik, a publikált képeket pedig minden magára valamit is adó fanatikus már csukott szemmel le tudná rajzolni, színesben, sőt, bármilyen perspektívából. Komoly felháborodást keltett azonban a tény, miszerint a folytatás egyjátékos kampányai évenkénti kiadásban, jó pénzért megvásárolható módon kerülnek majd ki a piacra -– az emberek kalandjait tartalmazó „első részt” 12 hónap késéssel követi a protossok, majd pedig újabb egy esztendő múlva a zergek története.

StarCraft 2: minden epizód kiegészítő?  Nem kívánunk ítéletet mondani a csapat felett (hiszen minden eddiginél jobb, és minden ízében eltérő kampányokat ígérnek), az azonban érdekes, hogy elég nagy a fejetlenség a vállalaton belül. Amikor kiderült, hogy a kampányt úgynevezett epizódokra bontják, a stúdió leszögezte, hogy a folytatások külön futtatható, önálló programként kerülnek majd fel a boltok polcaira. Most azonban a StarCraft 2 vezető dizájnere egy interjúban úgy hivatkozott a „sorozatra”, hogy az „alapjáték” -- ez lesz az emberi kampányt tartalmazó változat -– és „a két küldetéslemeze” -- vagyis a protoss, illetve a zerg történet. Ilyenkor merül fel a kérdés: vajon tényleg meg kell venni majd az alapjátékot ahhoz, hogy a rajongók teszem azt a zergekkel tudjanak kommandózni, vagy pedig Dustin Browder pusztán a karácsonyi bejgliben megerjedt máktól beszél félre?