Nem is oly rég Assassin's Creed-rajongók különböző fórumokon és a közösségi médiában is megjegyezték, hogy talán itt lenne az ideje elengedni a hatalmas open-world térképeket és visszatérni a kisebb, lineárisabb történetvezetéshez. Többen egyetértettek abban, hogy a nem lineáris kampányok az Assassin's Creedben unalmas élményt eredményeznek, ez pedig – szerintük – az Assassin's Creed Origins és az Odyssey megjelenése óta velünk van. Most a Dying Light: The Beast játékigazgatója lépett elő, hogy foglalkozzon ezzel az témával. A fejlesztő szerint az open-world játékoknak nem kell kifejezetten hatalmasnak lenniük ahhoz, hogy lenyűgözzék a játékosokat.

A GamesRadarnak nyilatkozva Tymon Smektala arról beszélt, hogy a nyílt világú játékokat nem kizárólag a brutálisan nagy térkép és a rengeteg tennivaló határozza meg. Az open-world nem a méretről szól, hanem arról az érzésről, hogy ott vagy. Egy kisebb, részletesen megalkotott világ sokkal valóságosabbnak és szórakoztatóbbnak tűnhet – mondta. Hozzátette, hogy a Dying Light-játékok fejlesztése során mindig arra fókuszáltak, hogy a játékosokat folyamatosan lekössék, és ezzel az élmény egyszerre legyen szórakoztató és élvezetes – ez pedig a The Beastben sem lesz másképp. A Dying Light: The Beast augusztus 22-én érkezik.

Borítókép forrása: Steam