A Bloomberg interjúvégre kapta Strauss Zelnicket, a Take-Two vezérigazgatóját, aki hat percen keresztül válaszolt a játékbiznisszel kapcsolatos kérdésekre, elárulva pár kulisszatitkot, mint például hogy

  • az NBA Online-nak 20 millió kínai felhasználója van,
  • az NBA 2K15-ből több mint 5 milliót adtak el,
  • a GTA 5-ből 45 millió darabot adtak el,
  • és hogy a siker titka a minőség.

Strauss szerint ők nem elsősorban a legnagyobb spotjátékcéggé akarnak várni, hanem a legkedveltebbé, ezért helyeznek nagy hangsúlyt a játékaik minőségére -- ez egyébként az NBA-sorozat esetében nagyon látványos.

Zelnick szerint a cége termékeit 45 százalékban nők vásárolják meg, az átlagéletkor pedig 38 év -- ennyit arról a sztereotípiáról, hogy a gamerek elhízott, huszonéves srácok, akiknek sosem volt csaja.

Érdekes adat továbbá, hogy Strauss szerint a játékok mellé késztett mobilapplikációk nagyon jól mennek, és úgy eleve a mobilpiac egyre csak hízik, mind több pénzt termelve a játékvilágnak.

Ami pedig az anyagi vonzatát illeti a dolgoknak, Strauss úgy látja, hogy bár a játékfejlesztés egyre drágább mulatság, és bár a rizikófaktor is nőttön nő, a sikerhányados még mindig 80 százalék körül mozog, szemben a filmipar 30 százalékával. Szóval nem kell attól félni, hogy a videojáték-ipar ismét bedől, mint ’83-ban tette.