GURU Extra A hírek popupjaNincs megállás a Modern Warfare 2 marketingjét illetőn, hiszen nem elegek csupán a tévés és internetes reklámok, hamarosan már a boltok polcairól is visszaköszön a CoD-logó, az Activisionnak ugyanis sikerült szerződést kötnie a Monster energiaitalt gyártó céggel, és az egyességük értelmében az új ital vásárlóinak egy része idő előtt (vagy talán csak ők) juthat hozzá az MW 2 első pályacsomagjához.

Az USA-exkluzív promóció még nem tudni mikor indul, de az biztos, hogy a Monster Assault energiaital négyes csomagjának vásárlói között ötezer kódot sorsolnak ki, ami feljogosítja őket a Modern Warfare 2 2010 tavaszán megjelenő első DLC-jének letöltésére, de ez nem minden, ugyanis száz szerencsés megnyerheti a játék Xbox 360-as vagy PS3-as verzióját, továbbá szétosztogatnak tízezer Xbox 360 és PS3 főmenü-témát, na meg italokat is lehet nyerni.

Sajnos azt még nem tudni, hogy azok, akik nem vesznek részt a játékban, mikortól szerezhetik be a letölthető tartalmat, vagy hogy elkészül-e PC-re is a cucc, úgyhogy várjuk a fejleményeket.