Team Fortress 2: nyiss az újra!

Amióta az America's Army megpróbálta - sikerrel - összeforrasztani az MMOG-k és az FPS-ek közötti határt (kibontható fegyverekkel és egyéb extrákkal, az elért eredményektől függően), az egész piac rámozdult erre az elképzelésre. Most úgy néz ki, a Valve is...

Azt már tudjuk, hogy új pályák és teljesítmények (achievements) érkeznek a TF2-höz a közeljövőben, a Valve azonban most beavatott minket a legújabb elképzeléseibe. Célpontban ismét a felcserek állnak, a tervek szerint ugyanis ők lesznek az elsők, akik "kibontható" fegyvercsomagokat  kapnak, amelyeket a játék egyensúlyozását megtartva okoznak majd újfajta élményt. Ezek a fegyverek nem a már meglévők mellé csatlakoznak majd, hanem azok helyett lesznek használhatóak - és egyikük sem lesz szuperfegyver, minden pozitívumért keményen meg kell fizetnünk majd.  Azonban az orvosok extráit több más is követi majd menet közben - ezeknek a mibenlétéről sem tudunk egyelőre többet. Ránézésre úgy látszik, a TF2 is elindul a Call of Duty 4 útján, a kérdés az, hogy jó ötlet-e mindezt a kiadás után kipróbálni? Kicsit olyan érzése van az embernek (elnézve a kevés pályát, valamint a minden patch után megváltozó játékegyensúlyt), mintha nyíltan tesztelne egy játékot...