Mert hogy a THQ nem szeretett volna köntörfalazni, s valami olcsó kifogásra fogni a vereséget. Szerintük igenis bennük van a hiba, s magyarázatot is adtak erre. Először is véleményük szerint a Juiced 2: Hot Import Nightsszal kapcsolatban az volt az alapvető hiba, hogy egyszerűen túl sok platformra készült el (egészen pontosan hatfajta verzióról van szó), s ezeket mind egyetlen egy csapat készített el - így megosztott volt az erőforrás, ami meglátszott a végeredményen. A Stuntman: Ignition című alkotásnál viszont az igazán nagy bűnt az agyonscriptelt, lineáris játékmenetben vélték felfedezni.
A srácok tanultak ezekből a keserű tényekből, s első fontos lépésük az lesz, hogy ezentúl egy alattuk dolgozó fejlesztőcsapat sem készíthet el egy játékot három platformnál többre. Reméljük, hogy kezdetnek ez is elég lesz egy szebb és pénzösszegekben gazdagabb jövő eléréséhez.