Bármennyire is különbözik egymástól a két széria, sokan még mindig előszeretettel hasonlítják össze a Call of Dutyt és a Battlefieldet. Persze tény, hogy mindkét franchise a többjátékos élményre van kihegyezve, ráadásul mindkettő FPS, ám ám ettől függetlenül nem igazán érdemes őket egy ligában említeni – pláne most, hogy a CoD lassan jobban hasonlít a Fortnite-ra, mint a korábbi önmagára.

Az EA sorozatának következő felvonása egy meglehetősen ütős előzetessel mutatkozott be tegnap a nagyközönség előtt, és bár a mindent eldöntő gameplay-re még várnunk kell egy keveset, az emberek zöme ennek hiányában is élvezte a látottakat. Legalábbis erre enged következtetni a trailerre adott kedvelések száma, ami már önmagában véve is figyelemre méltó, hát még akkor, ha összevetjük az idézőjeles konkurencia új részének első kedvcsinálójával.

A Game Rant számolt be arról a Reddit-bejegyzésről, amelyből kiderült, hogy a Battlefield 6 bejelentő előzetese egyetlen óra leforgása alatt több lájkot tudott begyűjteni, mint a Call of Duty: Black Ops 7 június 8-án közzétett teasere, ami mostanra egyébként 40 millió megtekintésnél jár. A poszt megszületése óta eltelt időben még mélyebb lett a szakadék a kedvelések terén, hiszen míg a Battlefield 6 trailer 380 000 (!) ezer kedvelésnél jár (és mindössze 11 000 dislike-ot kapott), addig az Activision soron következő nagyágyújának csupán 140 000 kedvelést sikerült begyűjtenie, méghozzá 90 000 dislike mellett. Ezek az arányok értelemszerűen semmilyen szinten nem tükrözik a várható eladásokat (a Black Ops 7 vélhetően akkor is tarolni fog, ha mindenhol 1 pontokat kap), ugyanakkor jól mutatják, hogy miközben a Call of Duty már rég túl van a fénykorán, addig a Battlefield-rajongók számára a 6. számozott felvonás jelenti az új reményt.

A borítóképek forrása: EA