• Az Activision Blizzard közzétette negyedéves üzleti jelentését
  • 2,28 milliárd dollár volt a bevételük, ami új rekord ebben az időszakban

A nagy kiadók közül elsőként az Activision Blizzard rukkolt elő negyedéves üzleti jelentésével, ahol abszolút megvan az ok az örömre, a 2,28 milliárd dolláros bevétel ugyanis nemcsak 27 százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest, hanem egyben új első negyedéves rekord is a cég történetében. A nyereség ebből 619 millió dollár volt, ami szintén 23 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor.

Az igazán nagy növekedést (+72%) az Activision Publishing produkálta, köszönhető természetesen a Call of Duty szárnyalásának: a Black Ops Cold War, a Warzone és a Mobile is a megszokottnál erősebb számokat hozott ebben az időszakban – utóbbi Kínában is elérhetővé vált, összességében pedig átlépte az 500 millió letöltést és az 1 milliárd dollár bevételt.

A másik két fő részleg, a King (+22%) és a Blizzard (+7%) már kisebb növekedést mutattak, valamint az aktív felhasználók száma is csökkent. Előbbi divíziónál szokás szerint a Candy Crush volt a nagy húzócím, utóbbinál pedig a World of Warcraft húzta fel leginkább a bevételi adatokat.