• Újra elhalasztották a Mighty No. 9 megjelenését
  • Új premierdátum még nincs, valamikor tavasszal debütálhat a kész program
  • A halasztásra egy a matchmakinget érintő hiba miatt volt szükség

Harmadik alkalommal csúsztatja el a Kickstarteres pénzből készülő platformer, a Mighty No. 9 megjelenését Kenji Inafune és csapata, a Comcept. Legutóbb tavaly szeptemberbenn döntöttek úgy a készítők, hogy szükségük van némi időre a Mega Man hagyományait újraélesztő program befejezéséhez, így annak premierjét 2016. február 12-re tűzték ki.

Ám a Kickstarteres oldalon tett friss bejegyzés tanúbizonysága szerint újabb problémák akadtak a fejlesztés során, ezúttal az online részlegben bukkant fel egy nehezen kiirtható bug.

„A halasztás okaként egy a hálózati modellben gyökerező hiba jelölhető meg, ami kifejezetten a matchmakinget érinti. A bugot két dolog okozza: egyfelől a játék sok platformot támogat, és mindegyik esetében kicsit másként kell megoldani a problémát, másfelől az általunk használt motort már nem frissítik, ami azt jelenti, hogy minden a matchmakinget és az online komponenst érintő kódot kézzel kell bevinnünk (voltaképpen a fejlesztők egy része a motor bizonyos részeinek az újraprogramozásán dolgozik éppen).” – olvasható a bejegyzésben.

A csapat ugyan elismeri, hogy az újabb halasztásra nincs mentségük, ám jelenleg csak annyit tudnak tenni ez ügyben, hogy mindenkitől bocsánatot kérnek, aki számított a Mighty No. 9 megjelenésére, és továbbra is minden erejükkel arra koncentrálnak, hogy befejezzék azt. Ennek pontos dátumát azonban már nem merték megjelölni, csak annyi ígértek, hogy valamikor a tavasz folyamán debütálhat a Mighty No. 9. Részünkről: hisszük, ha látjuk!