• Új reklámtípus bevezetésén dolgozik a Twitch
  • Ez a mid-roll reklám, ami stream közben gyakorlatilag bármikor megjelenhet
  • Kisképernyőre űzve és lenémítva a streamert, amíg a hirdetés tart

Új hirdetéstípus bevezetésével kísérletezik a Twitch, ahogy azt nemrég jelezték is Twitteren. Elmondásuk szerint ezek a mid-roll reklámok stream közben fognak felugrani a nézőknek (de az adott csatorna előfizetőinek nem), amennyiben egy ideje már nem láttak hirdetéseket, a belőlük származó bevétel egy része pedig a streamerhez kerül majd.

twitch-mid-roll-ad-01.jpg

Természetesen mondanunk sem kell, hogy a játékosok tetszését nem igazán nyerte el ez az új rendszer, sőt, a streamerek is igen hangosan felszólaltak a mid-roll reklámok ellen a bevezetésüket bejelentő poszt alatt. Sokan attól félnek, hogy az élmény nagyon szétforgácsolódik majd, ha az embereknek újra és újra véletlenszerű hirdetéseket kell nézniük véletlenszerű időpontokban, melyre a streamereknek semmi ráhatása nem lehet, míg mások azt hozták fel példaként, hogy mi van, ha pont az adás legizgalmasabb részét rontja el egy ilyen reklám.

A Twitch pedig ugyan igyekezett megnyugtatni mindenkit, hogy a streamet nem szakítják meg, csak egy kis ablakba helyezik át és lenémítják addig, amíg fut a hirdetés, azért lássuk be, az élmény így sem ugyanaz, mintha zavartalanul láthatnánk az adást. Erről pedig az Otzdarva néven ismert streamer is készített egy rövid kis videót, ahol a saját felvétele segítségével mutatja be, mennyire haza tudja vágni egy-egy nagy pillanat varázsát egy rosszul időzített mid-roll reklám.