• Alpha 3.20-as fázisba lépett a Star Citizen
  • A "közösségi finanszírozás" fogalmát a végletekig kimaxoló űrszimulátor
  • A "Fully Loaded" névre kereszrelt frissítés jelentősen kibővíti a játékot
  • Valamint elérhetővé tesz egy méregdrága hajót is

Akármilyen is legyen a végeredmény (már ha egyáltalán lesz), az már biztos, hogy a Star Citizennek külön fejezetet szentelnek majd a videójátékokkal foglalkozó történelemkönyvek lapjain, hiszen 2012-ben (!) indult Chris Roberts szerelemprojektjének Kickstarter-kampánya, ám még mindig nem tudni, mikor fog megjelenni a végleges változat. Ez persze nem akadályozza meg a felhasználókat abban, hogy valósággal lapátolják a pénzt a fejlesztésbe, mivel már tavaly szeptemberben arról számoltunk be, hogy több mint félmilliárd dollárnyi támogatást gyűjtött össze az űrszimulátor felett bábáskodó Cloud Imperium Games, mostanra pedig 604 milliót mutat a mérleg, ami még csillagból is sok. A stúdió szerencsére nem üldögél a babérjain, sőt, nemrégiben az Alpha 3.20-as állapotot is elérte a program, a "Fully Loaded" névre kereszrelt frissítés pedig számos újítással igyekszik jobbá tenni az élményt.

Az update átdolgozza például a 2014-ben bevezetésre került Arena Commander módot, új PvP módokat, pályákat és versenypályákat ad hozzá az eddigiekhez, valamint új küldetésekkel és hajókkal bővíti az űrszimulátor Persistent Universe részét. Emellett elérhetővé vált a potom 500 (!) dollárba kerülő MISC Hull C hajó is, melyet a "a teherszállító szakma titánjaként" jellemeznek az alkotók, és akár egy négyfős legénységnek is helyet biztosíthat. Szintén a járműparkot bővíti a Fury LX, avagy a nemrég hozzáadott Mirai Fury snubler vadászgép versenyzésre szabott változata, ha valaki esetleg a sebességet preferálja. Az új funkciók közé tartozik az automatikus rakomány be- és kirakodás az űrállomásokon, ami remekül szemlélteti a Hull C kiterjedt kapacitását. Az alfa verzió új állomásához mellékelt előzetes még a nemrég napvilágot látott Starfieldet sem hagyja ki a szórásból, a "világok közötti zökkenőmentes utazás" jelző legalábbis elég nagy odaszúrás a Bethesda játékának, amiben ez ugyebár nem igazán lehetséges – vagy legalábbis nem úgy, ahogy azt elsőre gondoltuk.