• A Spencer-birtok ikonikus helyszín
  • Most UE 5-ben alkották újra
  • Az eredmény sokkal félelmetesebb

Az ikonikus horror-sorozat korai részei a PS1-es korszak legsikeresebb horrorjátékaiként vonultak be a köztudatba, a Capcom franchise-a pedig lényegében megteremtette a korai túlélőhorror műfaját, és a mai napig készülnek remake-ek és új részek a Resident Evilből. Jópár emlékezetes helyszín bekerült az egyes részekbe az évek alatt, legyen szó akár Raccoon City rendőrőrséről vagy a kis faluról a Resident Evil 4 elején. Az 1996-os első részben azonban a Spencer-birtok (Spencer Mansion) állt a középpontban, és szolgáltatott nyomasztó, horrorisztikus atmoszférát a kalandokhoz.

A RE Biohazard YouTube-csatornájára nemrég feltöltött videó a kúriát mutatja be Unreal Engine 5-ben újragondolva, amelyet a Team ARKLAY készített. A felvételek az egész helyet bejárják, beleértve a hátsó udvart, a vendégházat és a titkos laboratóriumot is. A részletekre való odafigyeléssel és a sötét, vészjósló árnyékokkal tulajdonképpen még hátborzongatóbbá tették az egész kúriát. A Resident Evil 1996-ban jelent meg PC-re és PS1-re és a Spencer Mansion a mai napig ikonikus helyszínnek számít a videójátékok között. Kisebb zárt terei, szűk folyosói és a sarkok mögül előcsoszogó zombik sokkal hatásosabbak voltak félelemkeltés terén, mint a későbbi epizódok nagyobb, nyílt területei.