• FPS-modban készül a Resi 1
  • Egy lelkes rajongó dolgozik rajta
  • Videót is feltöltött az eddigi eredményéről

A hobbi-fejlesztő PerroAutonomo töltött fel nemrég egy work-in-progress munkát, amelyben az első Resident Evil játékot újítja fel a Unity Engine segítségével. Bár úgy tűnik, hogy az 1996-os túlélő-horrort hűen újraalkotja, megtartva a vizuális stílust, egy kicsit megváltoztatja a dolgokat, mivel ez a verzió nem harmadik személyben, hanem első személyben játszódik. Az itch.io oldalon található egyik videón még az is látszik, hogy a nyitó vágóképet nem színészek, hanem animációk és modellek felhasználásával készítették el. A fejlesztő megismétli, hogy a játék ezen nem hivatalos verzióján, amelyet egyszerűen csak Biohazardnak hívnak, még dolgoznak, és az eredeti rész iránti tisztelet, nem pedig a "profitszerzés" a célja. A Unity Engine az egyik legnépszerűbb videojáték-fejlesztő eszköz, talán az Unreal után a második. Számos független cím elkészítésében használják, és olyan nagyobb játékok életre keltésében is szerepet játszott, mint a nagy sikerű szellemvadász co-op Phasmophobia, vagy a viking MMO, a Valheim.