A Squid Game (Nyerd meg az életed) rendkívüli sikert ért el a Netflixen, világszerte hatalmas nézettséget generálva. A dél-koreai sorozat rövid időn belül kultikus státuszba emelkedett, és a premierje után alig néhány héttel már a Netflix valaha volt legnézettebb sorozata lett. Több mint 111 millió felhasználó indította el az első 28 napban, ezzel megelőzve minden korábbi rekordert. A sorozat nemcsak népszerűségében, hanem kulturális hatásában is kimagasló volt: mémek, paródiák, cosplayek és társadalmi viták témájává vált világszerte. A Squid Game sikere új korszakot nyitott a nem angol nyelvű tartalmak nemzetközi elismertségében, és jelentős hatással volt a globális sorozatgyártásra – a 3. évaddal pedig véget ért a nagy játék.

A teljes befejező-szezon már megtekinthető a Netflix kínálatában és ezt szerencsére nem osztották több felé, mint mondjuk a You-t vagy ahogyan a Stranger Things utolsó évadát fogják. Mind a 6 epizód már ebben a pillanatban megtekinthető a streaming-szolgáltatás kínálatában.

Borítókép forrása: Netflix