Viktor Antonov, City 17 megteremtője és a Dishonored jelenlegi látványtervezője azt szeretné, ha változatosabbak lennének a mai játékok. A Eurogamernek adott interjújában elmondta: túl sok folytatás és túl sok hagyományos szellemi tulajdon jelent meg az utóbbi években, ezek nagy része pedig háborús játék. Persze belátja, hogy mind nagyon jó program, de hiányzik a változatosság.

Meglátása szerint ma már minden eszköz megvan ahhoz, hogy nagyszerű és varázslatos világokat tudjanak teremteni, s arra biztatja a többi művészt, hogy igenis törekedjenek arra, hogy valami egyedit készítsenek. Tíz évvel ezelőtt még technikai akadályai voltak az ötletek megvalósításának, ma azonban ez sem állhat a fejlesztők útjába; volt már elég New York és háború, itt az ideje egy őrült sci-fi világot teremteni -- mondja Antonov.

Egyedi játékok elkészítése viszont nem olyan könnyű, s Antonov szerint az a baj, hogy ha valami teljesen új ötlettel állnak elő, a vásárlók egyszerűen nem tudnak mit kezdeni vele, a sajtó pedig rögtön hasonló játékokat keres. Példának a BioShockot hozta fel, amihez a Dishonoredet hasonítják, pedig teljesen eltérnek egymástól, de a retro-futurisztikus stílusok miatt mégis egy kalap alá veszik az emberek, mert így könnyebb kategorizálni.