Viktor Antonov: nincs elég innováció
A Dishonored látványtervezője megelégelte a számtalan háborús játékot, és egyediséget szeretne látni a játékiparban.
Meglátása szerint ma már minden eszköz megvan ahhoz, hogy nagyszerű és varázslatos világokat tudjanak teremteni, s arra biztatja a többi művészt, hogy igenis törekedjenek arra, hogy valami egyedit készítsenek. Tíz évvel ezelőtt még technikai akadályai voltak az ötletek megvalósításának, ma azonban ez sem állhat a fejlesztők útjába; volt már elég New York és háború, itt az ideje egy őrült sci-fi világot teremteni -- mondja Antonov.
Egyedi játékok elkészítése viszont nem olyan könnyű, s Antonov szerint az a baj, hogy ha valami teljesen új ötlettel állnak elő, a vásárlók egyszerűen nem tudnak mit kezdeni vele, a sajtó pedig rögtön hasonló játékokat keres. Példának a BioShockot hozta fel, amihez a Dishonoredet hasonítják, pedig teljesen eltérnek egymástól, de a retro-futurisztikus stílusok miatt mégis egy kalap alá veszik az emberek, mert így könnyebb kategorizálni.