• A játék 2000-ben jelent meg
  • De egy titkot csak most találtak meg benne
  • A csillagok állására és a játékos nevére vonatkozik

Bár a The Legend of Zelda: Majora's Mask eredetileg Nintendo 64-re jelent meg még 2000-ben, úgy tűnik, hogy a játék még mindig rejteget egy-két titkot. Az egyik ilyen felfedezést nemrég egy programozó tárta fel, aki felfedezte, hogy az égbolt csillagai nem mindenkinek egyformák. Sok más RPG-hez hasonlóan a Zelda: Majora's Mask is lehetővé teszi a játékosok számára, hogy a mentett és játszható karakterüknek nevet adjanak, így azt használhatják a "Link" helyett. Bár a legtöbben valószínűleg azt hitték, hogy ezt csak a jelenetekben és az egyes mentési fájlok egymástól való megkülönböztetésére használják, kiderült, hogy sokkal nagyobb szerepe van. Egy programozó, @zel640, a Majora's Mask kódját böngészte, amikor érdekes felfedezést tett, amit ezt követően megosztott a Twitteren is. A skybox, amely a csillagokat jeleníti meg az égbolton, valójában egyedileg generálódik az alapján, hogy a játékos mit állít be mentési fájljának neveként. Bár az égen a fenyegető hold lehet a legérdekesebb, aki figyelmesen tanulmányozza az égboltot, az észreveheti, hogy a csillagok mentésről mentésre más-más pozícióban vannak, hogyha ezek a bizonyos fájlnevek eltérőek. Lényegében csak majdnem 22 év kellett hozzá, hogy ezt valaki felfedezze.

f3f6e51030d7e55decf372a60d66051b.jpg