Madden NFL 22 teszt – CTRL+C, CTRL+V?
A tavalyi Madden-játékból a többség szinte csak az azt körülölelő botrányokra emlékszik. Változott azóta bármi, vagy ez is csak egy újabb EA-féle megúszós történet?
A tavalyi Madden-játékból a többség szinte csak az azt körülölelő botrányokra emlékszik. Változott azóta bármi, vagy ez is csak egy újabb EA-féle megúszós történet?
25. születésnapját ünnepli a Madden NFL-sorozat, de az EA Sports csapatát ez nem hatotta meg -- ugyanolyan sablonepizódot kaptunk, mintha egy teljesen átlagos év lenne.
A hajszálpontosan egy hónapja leközölt stúdióelemzésünk óta az EA Tiburonja maradt, ami volt, egy fejlesztőcsapat. Egy olyan, mi sok halhatatlant (jenkiknek a Madden) s halálra ítéltet (Superman Returns) egyaránt kitermelt, olyan, ami most rútul elbánt a PC-sekkel, mert a piac az új konzolok felé orientálódik, az egyszeri, számítógépet nyúzó játékos nagy kárára. Az új PGA bizony ilyen, másolás-beillesztése a tavalyinak - hoppá, azért nem, a számot átírták
Az amerikai székhelyű Tiburon stúdiónak köszönhetően idén már az amerikai futballszezon kezdete előtt kézhez vehetjük az EA legsikeresebb sorozatának újabb felvonását, a Madden NFL 08-at. Lényegében a fejlesztők privilégiuma lett ez a sportág, PC-n emellett csak a Nascar szériát bízta rájuk a kiadóóriás. Az egyedüli hivatalos jogokat magában hordozó programot idén is nagy elvárások övezték, mi is reménykedtünk benne, hogy a bevezetett újítások kellemesen felfrissítik a folytatást.
Az idei évben az EA Sports igazán kitett magáért, bár jelentős változást a 2007-es NFL sem hozott, a játék mégis méltó ellenfele lehet a hazánkban népszerűbb FIFA-sorozat aktuális tagjának.
Lassan már nem létezik olyan sport, amelyet valamilyen formában ne dolgoznának fel a különböző játékfejlesztő cégek, s ezek közül is az Electronic Arts viszi a prímet, hiszen az ő kezük munkáját dicséri a FIFA-sorozattól kezdve az NBA-n át egészen a leginkább a tengerentúlon ismert és fanatikusan körberajongott NFL szériáig. Utóbbit ugyan a Tiburon fejlesztette, ám a csapat már 1998 óta az EA leányvállalatának számít, s készíti rendületlenül a sorozat újabb és újabb részeit (az ugyancsak ismert NASCAR-sorozat mellett).
Az EA vancouveri stúdiója a világ legnagyobb, és valószínűleg legnyereségesebb játékfejlesztő központja. Itt készül többek között a cég összes sportjátéka (kivéve a Maddent) és a Need for Speed sorozat…