A próbaverzió nem valami gazdag a tartalmát illetően, még annak ellenére sem, hogy az ember tudja, ez csak egy "termékbemutató", és ne számítson sokra, ám azt követően, hogy a minőség a mérleg pozitív irányába billent, már sajnáltam a tartalom gyatraságát. Ugyanis két mód engedélyezett, melyekben egy-egy pálya, és egy-egy autó áll a rendelkezésünkre, mégpedig a Single Stage, valamint a Road to Glory. Előbbiben egy-egy pályán kell megküzdenünk a többiekkel, ám a demóban csak egy spanyol pálya van engedélyezve, az utóbbiban pedig, ha úgy tetszik, egy kombinált versenyszámmal van dolgunk, ami felettébb szórakoztató. Mivel az adott pályát (ami szintén spanyol...) úgy kell teljesítenünk, hogy az időnk alapján a lehető legjobb helyre soroljon be minket, ez önmagában nem nagy szám, ám az egyes szakaszok között még látványosan is kell vezetnünk! Az egyes megmozdulásainkért pontokat számol fel a program, példának okáért: drift; 50 pont, az adott szakaszban a te időd volt a legjobb; 100 pont etc., és ha a végén az előre megadott pontszámot eléred, te leszel az adott pálya királya!
A WRC 3 fizikája most valóban olyan, mint amilyennek a fejlesztők leírták: se nem arcade, se nem szimulátor, a kettő között helyezkedik el valahol. Ami remek, mi több, mesteri vezetési élményt nyújt, ráadásul a műszerfalas nézet is használható. Tehát a fizika rendben van, a grafika szintén korrekt (az autók kidolgozottsága példaértékű), a menüben, boxban felcsendülő dalok kellően hangulatosak és az egyéb hangok is elfogadhatóak. Azonban a törésmodell még most sem a legjobb, de ne legyünk telhetetlenek! Az olasz srácok most tényleg kitettek magukért, de a vásárlás előtt azért érdemes kipróbálni a demót.
Frissítve: telefonnal rögzítettem, miképpen lehet "tépni", ha az ember fia nem a külső kameranézetet használja. Ha úgy tetszik, ezáltal megváltozik az egész menettulajdonsága az adott járgányunknak, legalábbis úgy lehet érzékelni (a külsős kameranézet valóban elbaltázott, megerőszakolja az egész játékélményt, kerüljétek!).