Hitman Contracts
Sikerült kipróbálnom eme Hitman részt, és be kell, hogy valljam, hogy a 47-es ügynök, engem is letaglózott.
A mostani PC GURU teljes játékaként, a Hitman Contracts fölkerült gépemre, és bár nehézsége ellenére sikerült belefognom. Tehát nem is szaporítanám tovább a szót, hanem elkezdeném a játék véleményezését. Jó olvasást!
Miután a telepítő végzett, és elindítottam a játékot, egyből már az introban megkezdődött az igen izgalmas, bár eddigi "tapasztalataim" alapján nem olyan fordulatos sztori. Bár talán ezért a 47-es ügynök igen karakteres, bár egy kissé sötét figurája kárpótol minket.
Na, de rá is térnék minden Hitman legfőbb részére, a játékmenetre. A játékban, bár a harcnak is jelentős szerepe van, de azért mégis inkább a sunnyogáson, a halk gyilkoláson illetve a beépülésen van a hangsúly. Viszont ha elhibázunk valami, akár iszonyatosan apró dolgot, akkor annak rossz vége lehet. Hiszen nem sok esélyünk van, az egy-egy helyszínen nagytömegben előforduló őrök, illetve rendőrök ellen, akik pár lövésükkel halálunkat okozzák. Tehát a lebukás nem igazán "vidám" dolgokkal kecsegtet. A beépülésünket elősegíti az is, hogy egy egy halott, vagy elkábított ember ruháit is elvehetjük, viszont a holtesteket, "alvó embereket" ajánlatos elrejteni a különböző alkalmazottak, járókelők szeme elől, mert ha azok meglátják akkor egyből segítségért rohannak, és ha nem sikerül elhallgattatni őket, mielőtt még ránkuszítanának valakit, akkor lőttek az egész küldetésnek. Esetleg ha ezután iszonyatosan odafigyelünk mindenre, akkor még lehet valamicske eséjünk, de sajna csak kevés. Ha lebukunk, persze szükségünk lesz fegyverekre, amiben igen bővelkedik a játék. Elszedhetjük az ellenfeleink fegyvereit, vagy éppenséggel elemelhetünk különböző késeket a konyhákból , és nekünk is van jópár gyilkoló eszközünk és más holmink is. Névszerint 3 pisztoly (egy hangtompítós, illetve kettő nem hangtompítós), akkor még van zongorahúrunk a folytogatáshoz, van egy bicskánk (bár ezzel csak zárakat törhetünk föl), akkor található nálnunk még egy távcső (ezzel szemlélhetjük az eseményeket távolabról a dolgokat), vannak még altatóval teli fecskendőink (ezek sokszor jól jöhetnek, ha nem akarunk föltünősködni) és van egy éjjellátónk. Tehát felszerelésben nem szenvedünk hiányt.
Most ejtenék egy pár szót a küldetésekről. Ezek általában nem bonyolultabbak annál, hogy gyilkolj meg "szépen, csendesen" valakit/valakiket, és utána ugyszint "szépen csendesen" tünj el a helyszínről. A játék ennek ellenére hihetetlenül nehéz. Ahogy már előbb is említettem, ügyelni kell minden részletre, hiszen már akkor is bajban vagyunk ha valaki húsbárdot lát a kezünkben, bár pincérruhában vagyunk. Aztán ott van még az élet kérdése, amit nem lehet újratölteni, viszont ennek ellenére nagyon gyorsan elfogy. Ezért nem érdemes egy őrökkel teli folyosón vad tűzharcot indítani, akármilyen fegyverünk is van. Az még nehezít a dolgokon, hogy addig nem hagyhatunk el egy helyszínt sem, amíg el nem intézzük ott az összes adott célpontott, vagyis nincs menekülés. Esetleg, akkor még van remény, ha kivárjuk, míg lankadnak a kedéjek, és már nem keres minket mindenki.
A játék páylák terén is igazán változatos . Mindenhol találni valami kis búvóhelyet ahol várhatunk, viszont szinte mindenütt rákényszerülünk az álruha viselésére (pedig szívesen masíroznék be mindenhova csinos kis fekete öltönyünkben), és ebből kifolyólag minden helyszín nagy odafigyelést igényel.
Rá is térnék a gamma technikai oldalára.
Grafika terén korához képest sokat nyújt a játék. Maxra fölhúzva meglepően szép tud lenni, mind textúrák és karakterek, mind effektek terén.
A hangok is hozzájárulvána kissé sötét hangulat megteremtéséhez kifejezetten jók.
Így, hogy a végére értem le is pontoznám a játékot, vagyis íme:
Grafika:10/7
Hangok:10/8
Játékélmény:10/8,5
Összegezve a Hitman Contracts egy jó játék, de iszonyatosan nehéz, ennek ellenére mégis szórakoztató.
LOL, ez milyen rossz volt....
Na mindegy, gondolom Vader, azért írtál 2.-at, mert már túl késő van neked, igaz? LOL...légyszi ne sértődj meg, nekem is túl késő van! Najó nálam nincs túl késő...mert a Föld másik oldalán élek, ahol most világos van, ugye....
Az első rész gyengécske? Hát, nem tudom, hogy mi volt abban gyengécske, megmondom őszintén, ráadásul az első részt viszonyítani a többihez...Inkább az elsőhöz kell viszonyítani a többit szerintem, nade mindegy, nem akarok itt senkivel összeveszni....
Nekem tetszett a harmadik is(pont).
Egy szóval én hatalmasat csalódtam a 3.részben,ennél még a kicsit gyengécske 1. is jobb volt,a 2. és 4.-ről nem is beszélve.
Na, nem tudom, pedig nem nehéz az a pálya, ilyen "alapozó", hogy úgy mondjam. Bár a játéknak elég hullámzó nehézsége van, tehát nem olyan, hogy akkor most ahogy haladok előre a pályákkal, úgy lesz nehezebb, hanem tényleg hullámzó.
A második pályához pedig nagyon tippet nem tudok adni, mert már rég játszottam a játékkal. Viszont a "mindenkit kinyírok" stratégia sokszor csak bonyolít a helyzeten. Egyébként meg ha nem megy, akkor nem szabad feladni! Nekem is sok pályát kellett sokszor újrakezdenem, mert elszúrtam valamit, vagy nem úgy ment minden, ahogy akartam, szóval tessék csak próbálkozni!
A Blood Money-t (állandóan blood mondey-t akarok írni, nem tudom miért ) pedig már be kéne szereznem, mert ez így nem állapot....
Egyébként jó játék a Contracts, csak picit összecsapták. Eddig sajnos csak a Blood Money-hoz nem volt szerencsém, de pótolva lesz....
Egyébként meg a Contracts-ban egyszer sem volt olyan, hogy mindenkit legyilkoltam. Ez a Silent Assassainban szokott így lenni: mindíg elviszem kb. a feléig-háromnegyedéig tök jól, aztán mindíg beüt valami és kénytelen leszek vérfürdőt rendezni, aminek persze Hitman-ben nem sok értelme van, mivel ennyi erővel játszhatok Max Payne-en, vagy valami más lövöldözős FPS-en...
majd ha ez a spore verseny mizéria lemegy nálam, én is írok róla
jah grat, jó cikk