• A The Last of Us: Part 2 rendezője kiállt a csapata mellett
  • Neil Druckmann szerint övék az iparág legjobb animációs részlege

Az elhúzódó fejlesztés mellett már korábban is reflektorfénybe került a The Last of Us: Part 2, méghozzá a videojáték-ipar egyik legnagyobb aktuális problémája, a "crunch", vagyis a masszív túlóráztatás miatt, nemrég pedig az egyik volt fejlesztő, a Naughty Dog csapatát tavaly októberben elhagyó Jonathan Cooper öntött olajat a tűzre.

a-jatek-rendezoje-is-reagalt-a-the-last-of-us-part-2-korul-kialakult-botranyra.jpg

Cooper azt állította, hogy sok veterán fejlesztő elhagyta a stúdiót, akiknek a helyére viszonylag tapasztalatlan dolgozókat vettek fel, és leginkább ennek köszönhető, hogy csúszik a játék.

Más véleményen van azonban a rendezőnek, Neil Druckmann-nek, aki a Twitteren úgy fogalmazott, hogy övék az iparág talán legjobb animációs csapata - ezzel egyértelműen Cooper korábbi kommentjeire reagált.

"Évek óta dolgozunk rajta, de még mindig ámulatba ejtenek a Part 2 animációi. Miénk az egyik - ha nem a - legjobb animációs csapat az iparágban, mind a nyers animációs tudást, mind pedig a technikai ismereteket tekintve. Alig várom, hogy ti is megtapasztalhassátok, milyen hihetetlen munkát végeztek."

Druckmann azoknak is köszönetet mondott, akik összefogják a folyamatokat.

"A meg nem énekelt hősök között ott vannak a produkciós csapat tagjai is. Ők azok, akik rendet hoznak a káoszba, segítenek betartani a bonyolult ütemtervet és a megfelelő kommunikációt. Nélkülük játék nem lenne az, ami. Le a kalappal!"