• Két hónap múlva boltokba kerül a The Last of Us: Part 2
  • Nem mindenki drukkol a sikerének

Májusban kerül boltokba a 2016-ban bejelentett The Last of Us: Part 2, ami Neil Druckmann szerint a Naughty Dog eddigi legambíciózusabb programja. Ellie új kalandját rajongók milliói várják, ezzel hatalmas elvárásokat támasztva a stúdió elé. Az eredeti, február 21-i premier halasztásra került, hogy a fejlesztők tovább polírozhassák a játékot, mint kiderült, sok-sok óra túlmunkával.

Erről már tavaly panaszkodtak Naughty Dog alkalmazottak, de úgy tűnik, hogy az utóbbi időben még nagyobb nyomás nehezedett rájuk, éppen ezért egyes fejlesztők abban reménykednek, hogy a The Last of Us: Part 2 elhasal a pénztáraknál, így bizonyítva azt, hogy a rengeteg túlóra nem mindig járható út.

Azok az emberek, akik azt gondolják, hogy a premier elhalasztása csökkenti a terhet, nagyon nagyot tévednek. Az első dolog, amire megkértek minket, hogy véletlenül se csökkentsük a tempót.” -- állítja az egyik, játékon dolgozó fejlesztő.

A hírek szerint a 2018-ban elkezdődött játéktesztek a fejlesztésben jó néhány változtatást eredményeztek, így változott a történet, a narratíva, és ez csak néhány példa. Ez pedig  azzal járt, hogy a heti 40 óránál jóval többet dolgoztak a fejlesztők:

Kötelességednek érzed, hogy maradj, mert mindenki más is ott marad. Ha egy animációt be kell rakni, és te nem vagy ott, hogy segíts az animátornak, akkor az ő munkáját akadályozod, és emiatt letolnak. Lehet, hogy nem szóban, csak egy durva pillantással. Ember, leszidtál, hogy nem voltam a helyemen este 11-kor.”

Emiatt a fejlesztők úgy érzik, hogy kiégtek, hogy az egészségüket tönkretette a munka, sokan pedig azt fontolgatják, hogy elhagyják a Naughty Dogot, miután a játék a boltokba került.