A Watch Dogs profilozórendszerével belepillanthattunk az NPC-k életébe, ezáltal eldöntve, hogy segítünk-e nekik a bajban, avagy sem. A dolog jó ötletnek tűnt elsőre, a gyakorlatban azonban igen hamar érdektelenné vált, mert a játékmenetre nem igazán gyakorolt hatást. A Ubisoft ezen szeretne változtatni a Watch Dogs 2-ben. A játékot ugyan még nem jelentették be, de egyre többet beszélnek róla. Most Jonathan Morin, a Watch Dogs kreatív direktora mondott pár szót a tervezés alatt álló programról.

Elmondása szerint a következő etapban jobban előtérbe került a profilozórendszer, mi több, e köré szeretnék az egész játékot felhúzni. Ezzel afféle életet adhatnak az NPC-knek, befolyásolva a játékost is, ha jól működik a dolog. Viszont ehhez meg kell találniuk az egyensúlyt, mert azért erőltetni sem akarják. Egyelőre őrült dolgokkal kísérleteznek, ennél többet azonban Morin nem mondhat, hiszen a Watch Dogs 2 még nagyon korai stádiumban van.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!