• A Safe Haven két játékmóddal bővíti a Survivor Mode-ot
  • A Salvage egy kétórás mód, amely folyamatosan nehezedő feladatokat ad
  • A Marathonban egy menetben játszhatjuk ki az összes módot és pályát
  • Még két DLC-vel fog bővülni az Alien: Isolation

A Corporate Lockdown és a Trauma után ma megérkezett az Alien: Isolation soron következő DLC-je, a Safe Haven. A cím senkit se tévesszen meg, a Survivor Mode-ot két játékmenettel bővítő kiegészítő az eddigi legnehezebb és leghosszabb kihívásokat tárja elénk.

Az egyik játékmódban, a Salvage-ben egy bitang nagy területet járhatunk be. A Sevastopol egy biztonságos szobájában kezdünk, ahová az alien nem juthat be. Innét kiindulva kell két órán át különféle guberálós küldetéseket megoldanunk. Eme missziók jutalmai a pontokon kívül olyan anyagok, amik segítségünkre lehetnek a következő, nehezebb küldetéseknél, ugyanis minden újabb feladat nehezebb az előzőnél. Persze a Salvage bármikor befejezhető, elmentve ezzel pontjainkat, viszont ha folytatjuk, és az alien a hátsónkba harap, minden addig szerzett jutalmunkat elbukjuk.

A második játékmód a Marathon. Ezt Al Hope, az Alien: Isolation kreatív vezetője úgy írta le, hogy „a pillanatnak élésre fókuszál.” Ebben lehet valami, hiszen ebben a meglévő összes játékmódot és pályát ledarálhatjuk egyetlen nekifutásra.

A Safe Haven mindemellett egy újabb játszható karakterrel bővíti az Alien: Isolation történetét. Ő Hughes, a Sevastopol kommunikációs menedzsere. Vele már találkozhattunk az alapjátékban, az ő kárára jövünk rá, hogy az állomáson szolgáló Working Joe androidok nem éppen barátságosak. Természetesen a Safe Haven Amanda Ripley-vel is végigjátszható, de ő más felszerelést kap, mint Hughes.