• A Star Wars: Battlefront alulteljesít a GameStop szerint
  • Az EA továbbra is magabiztos a játékkal kapcsolatban
  • Nagyon bíznak Az ébredő Erő premierjében
  • Star Wars: Battlefront videoteszt

A Star Wars: Battlefronttal kapcsolatban már a kezdet kezdete óta pesszimisták a rajongók, és úgy tűnik, hogy a játék végül igazolta is a félelmeiket. Az EA viszont a negatív hangok ellenére, főleg a nyílt béta rekordokat döntögető sikere után úgy döntött, hogy nem elégszenek meg 9-10 millió eladott példánnyal, hanem szeretnének 13 milliót elpasszolni jövő év márciusáig.

Nos, a dolog lehet, hogy nem jön össze, vagy nem olyan sebességgel, mint azt gondolták az EA fejesei. A GameStop üzletlánc ugyanis már jelezte, hogy az ősz olyan címei, mint az Assassin’s Creed: Syndicate, a Halo 5: Guardians és persze, a Star Wars: Battlefront nem hozzák a várt számokat – azért tegyük hozzá, hogy az olyan üzleti elemzők, mint a Superdata ezt inkább a digitális értékesítés térnyerésének tudják be.

Peter Moore, az EA ügyvezető igazgatója reagált a GameStop jelzéseire. Elmondása szerint érdekesnek és kicsit meglepőnek találta a hírt, miszerint a Star Wars: Battlefront nem teljesít jól, és kijelentette, hogy ők továbbra is tartják a 13 milliós tervet a jelenlegi üzleti negyedévben.

„Nem tapasztalunk gyengeséget a termékünkkel kapcsolatban” – mondta Moore a Credit Suisse-nak. „Mindenkinek meg kell értenie, hogy a Star Wars: Battlefrontt üzleti tervével kapcsolatban nagyon magabiztosak vagyunk ebben az időszakban, hiszen két hét múlva mutatják be az új filmet.”

Nos, ők magabiztosak, és talán nem is alaptalanul. Bár a Fekete Péntek alatt a Star Wars: Battlefront elvesztette elsőbbségét az Egyesült Királyságban, a közelgő film és a karácsony kettőse valószínűleg azért rátesz majd egy lapáttal az eladásokra. Aztán, hogy tényleg összejön-e a vágyott 13 millió eladott példány, az majd legkésőbb márciusban, az üzleti negyedévet összefoglaló EA jelentésből kiderül.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!