• Február 2-án jelent meg a Suicide Squad: Kill the Justice League
  • Mostanra pedig jópár teszt is született
  • A pontszámok alapján pontosan olyan lett a játék, mint amilyennek vártuk

Talán még a DC és az Öngyilkos osztag legnagyobb rajongói is észrevették, hogy valami nagyon nem kerek a Suicide Squad: Kill the Justice League kapcsán, jómagam legalábbis egyáltalán nem lelkesültem fel az előzetesek láttán – pedig nagyon próbálkoztak a készítők. A csúfosan elbukott Marvel's Avengers ugyebár elég jól prezentálta, hogy a szuperhősös témának nem feltétlenül áll jól a live service jelleg, így aztán nem meglepő, hogy a zseniális Arkham-trilógiát is jegyző Rocksteady Studios alkotása bizony nem kavarta fel annyira az állóvizet – a játékkal kapcsolatos kommenteket olvasgatva olyan is akadt, aki teljes mértékben elfeledkezett a debütálásáról. Rengeteg volt tehát a pesszimista hang a program körül, amit csak tetézett, hogy a tesztkódokat sem osztották ki időben (Britpopper kolléga vélhetően most is Metropolis háztetőin ugrál), a jelek szerint pedig nem véletlenül centizték ki a dolgot, az első pontszámok alapján ugyanis minden várakozást sikerült alulmúlnia a Suicide Squad: Kill the Justice League-nek.

Már korábban is terveztük, hogy értekezünk picit a Metacritic oldalán fellelhető véleményekről, ám még órákkal a premier után is csak 2-3 teszt született a játékhoz, szóval úgy döntöttünk, várunk vele egy kicsi. A cikk írásának pillanatában viszont már 24 írás található a portálon, melyek közül 19-hez pontszám is tartozik, így jól kivehető, mennyire érdemes beruházni az alkotásra – legalábbis a szakma véleménye alapján. Eddig a pillanatig a VGC újságírója, Jordan Middler volt a legmegengedőbb a Suicide Squad: Kill the Justice League-gel kapcsolatban, ő ugyanis 80 ponttal jutalmazta az élményt, mondván, hogy a vizuálisan lenyűgöző opuszt még a többnyire ismétlődő tevékenységek ellenére is roppant élvezetes játszani. A Vandal, a Multiplayer.it és a Hobby Consolas munkatársa is a zöld zónába (tehát 70 pont fölé) sorolta hírünk alanyát, itt azonban véget is érnek a ténylegesen pozitív tesztek, és bekerülünk a sárga zónába, ahol a cikkek többsége található. 

A Push Square-nél dolgozó Aaron Bayne szerint például nehéz nem arra gondolni aprítás közben, hogy mi lett volna, ha a Rocksteady Studios egy hagyományos egyjátékos címet csinál élő szolgáltatás helyett, ahogy a Finger Guns szakija is a program identitásválságát emelte ki leginkább a negatívumok közül. Többen is megemlítették, hogy maga a játékmenet szórakoztató (legalábbis egy darabig), emellett pedig a sztorinak is akadnak érdekes pontjai, ugyanakkor kissé lelketlennek hat az egész, ami elég hamar megöli a varázst. Ebből adódóan számos olyan portál van, ami 50-60 ponttal "jutalmazta" a csapat munkáját, sőt, az Areajugones kötelékében álló Ramón Gutiérrez csupán 40 pontot adott a játékra, mivel el sem akarta hinni, hogy ugyanaz a stúdió ügyködött rajta, aminek a csodás Batman-címeket is köszönhetjük. Nem meglepő módon a felhasználók csalódottságát is jól tükrözik a számok, ezen sorok írásakor ugyanis 4.6 pontot mutat a user scrore (210 értékeléssel), és nem lepődnénk meg, ha idővel még lejjebb kúszna ez az érték. Nagyon úgy fest tehát, hogy megkaptuk 2024 Anthemjét és Redfallját, a kérdés már csak az, hogy mennyit tud majd segíteni a program megítélésén a jövőben várható tartalomdömping.