Néha, különösen, ha az ember egy nehéz rendezvény végén jár, már nem igazán képes odafigyelni a szavaira. Valahogy így lehetett ezzel Dustin Browder, a Heroes of the Storm fejlesztésének vezetője is, akit az idei BlizzConon a Rock, Paper, Shotgun című magazin újságírója kapott mikrofonvégre. Kérdésével azt firtatta, hogy nem túl hiperszexuálisak-e a Blizzard játékaiban szereplő női karakterek.

Akkor szegény Browder annyit mondott, hogy ők nem kívánnak semmiféle üzenetet átadni ezzel kapcsolatban, csak király karaktereket készítenek, mint amilyenek a képregényekben is vannak. Azt még hozzátette, hogy örül a visszajelzéseknek. Diplomatikus, megfontolt válasz, csakhogy vannak riporterek, akik nem elégszenek meg ennyivel, és csak erőltetik a témát. Ki is buggyant a kissé talán szarkasztikusra sikerült válasz Browderből:

„Mi nem az elnöki székért indulunk. Nem akarunk üzengetni. Senkinek sem ez alapján kellene megítélnie a játékainkat” -- öntötte az olajat a tűzre, ami annak rendje és módja szerint lobbant fel.

Botrány után bocsánatkérés dukál, úgyhogy Browder meg is írta azt a Heroes of the Storm honlapján. Lényegében elmondta, hogy nem szabadott volna akkor félvállról venni egy ilyen komoly kérdést, és fontosnak találja, hogy a király karaktereket olykor egy lépéssel távolabbról is megnézzék, nehogy elidegenítsék a rajongóikat. Elvégre ők jó játékot akarnak kiadni a kezeik közül, amit szívvel-lélekkel készítenek el. 

starcraft-sarah-kerrigan-nova.jpg