• Körülbelül akkora lesz egy bolygó a Star Wars Outlaws-ban, mint 2-3 terület az Odyssey-ben
  • És minden egyes planétát kézzel alkottak meg
  • Az űrben pedig nem fogunk tudni szabadon repkedni
  • Erről a játék kreatív rendezője, Julian Gerighty beszélt

A Star Wars Outlaws kapcsán nem az volt a meglepő, hogy kiderült a címe és a szinopszisa (várható volt, hogy elárulnak róla ezt-azt), hanem az, mennyire kidolgozottnak tűnt a Ubisoft rendezvényén levetített, amúgy meglehetősen terjedelmes játékmenet-előzetes. Kay Wess planétákon átívelő története lesz az első nyílt világú alkotás a messzi-messzi Galaxis történetében, így áztán kardinális kérdés, hogy mekkora felfedezhető területre számíthatunk, hiszen a szeptemberben érkező Starfield például több mint 1000 bolygót kínál majd – bár ezek zöme csak akkor fog "megépülni", ha megközelítjük őket. Az Outlaws esetében viszont egészen más a helyzet, erről a játék kreatív rendezője, Julian Gerighty beszélt az Edge magazinnak.

Gerighty elárulta, hogy egy-egy planéta körülbelül akkora lesz, mint 2-3 zóna az Assassin's Creed Odyssey-ben (valószínűleg az olyan régiókra gondolt, mint Attika vagy Megaris), tehát mindenképp nagy terepekre számíthatunk (a Toshara például a The Division 2 teljes területén túltesz), de azért közel sem akkorákra, hogy unatkozzunk bennük. Pláne, hogy minden egyes helyszínt kézzel készítenek az alkotók, tehát a legutolsó tereptárgy is szánt szándékkal került az adott helyre, nyoma sincs a randomitásnak. Ebből persze az következik, hogy jóval kevesebb bolygóval kell számolnunk (eddig Tatooine, Toshara, Akiva, Kojimi és Canto Bight került megerősítésre, de bizonyára több is lesz), cserébe mindegyik maradandó élményt kínál majd. A fejlesztő arról is beszélt, hogy nem fogunk tudni szabadon repkedni az űrben (ahogy a leszállás is csak adott pontokon lehetséges), a hírnevünk pedig nem csupán a küldetéseket befolyásolja, de az árakat, valamint az egyes területek felfedezését is – néhány frakció pedig akár fejvadászokat is küldhet ránk, ha összerúgjuk velük a port. Minél többet hallunk a játékról, annál izgalmasabbnak tűnik, szóval már tűkön ülve várjuk a jövőre esedékes megjelenést.