• Hero's Song bejelentés
  • John Smedley új játéka
  • Hardcore RPG, hardcore játékosoknak
  • Nyitott világ
  • Rogue-like elemek
  • Sok faj, sok kaszt, rengeteg lehetőség
  • 800 ezer dollár kellene a játékra
  • Megjelenés: idén októberben -- ha minden összejön

Tavaly nyáron John Smedley otthagyta a vezetői pozícióját a Daybreak Studios (korábbi nevén Sony Online Entertainment) élén, de nem ment messzire: tehetséges fejlesztőből a Pixelmage Gamest alapította meg, ma pedig bemutatták az első játékukat.

A HERO'S SONG EGY HARDCORE RPG, A STÍLUS LEGNAGYOBB RAJONGÓINAK.

A pixelgrafikával nyomuló Hero's Song érdekességét az adja, hogy már az indításkor magunk formálhatjuk, nem csupán a karakterünket készíthetjük el. Kezdésnek ki kell választanunk, hogy milyen istenek uralkodnak a világ felett, cserébe pedig ez meghatározza, hogy milyen környezetben kalandozhatunk. Eztán jön maga a hősünk, aki jó RPG-szokáshoz híven, a saját stílusunkhoz igazíthatjuk (7 faj, 15 kaszt, varázslatok, kraftolás, minden, ami csak kellhet) -- de csak óvatosan!

A HERO'S SONG ROGUE-LIKE ELEMEKET IS TARTALMAZ.

Ez azt jelenti, hogy minden halálnak súlya van, így ha elpatkolunk, annak komoly ára van. Utolsó lehetőségként persze megpróbálhatjuk kijárni az alvilági próbákat, de jobb óvatosnak lenni, nincs ugyanis garancia arra, hogy a túlvilágból vissza tudunk mászni. Koncentráljunk tehát inkább arra, hogy a legerősebb hőssé váljuk, az egyébként szabadon bejárható világban, ha ugyanis elég ügyesek vagyunk, mi magunk is az istenek közé emelkedünk.

ITT JÖN KÉPE BE AZ, HOGY A HERO'S SONG MULTIPLAYER MÓDBAN IS JÁTSZHATÓ.

A játék teljes mértékben élvezhető egyedül, de ha akarjuk, akkor akár több százan is együtt játszhatunk az általunk üzemeltetett szerveren, ami pedig az előbb említett, istenné emelkedett hősünket illető, ő tovább élhet mások világában, a lehetséges istenek egy része ugyanis az ilyen hősük közül kerül ki.

A világ és a háttértörténet megteremtésében a New York Times bestseller írója, Patrick Rothfuss segédkezik, míg a zenét Inon Zur szerzi, így biztosak lehetünk abban, hogy egy lebilincselő fantasy birodalom megteremtése a cél -- most már csak az kell, hogy sikerüljön is.

A HERO'S SONG KICKSTARTEREN KERESI A TÁMOGATÓKAT.

A játék elkészítéséhez 800 ezer dollárra van szüksége a csapatnak, és ha minden jól megy, akkor már idén októberben, két alfa- és két bétateszt után, már megjelenthetne a program. Pár órával a gyűjtés indítása után már 18 ezer dollár összejött. Ha te is támogatni akarod, akkor kattints ide.