Tavaly a The Consumerist az év legrosszabb amerikai cégének választotta az Electronic Artsot, amivel nagyon sokat egyetértettek, holott a végeredmény erősen megkérdőjelezhető volt, hiszen a kiadó olyan cégek előtt végzett, melyek közvetlenül összefüggésbe hozhatók a gazdasági válsággal. Mi több, még az utóbbi évek legnagyobb olajszivárgást okozó vállalatát is megelőzték, vagyis finoman szólva is furcsa, hogy mik a szavazók prioritásai. Mindenesetre bármennyire is indokolt vagy nem az első hely, az EA vezetése a szívére vette a dolgot, s megesküdött arra, hogy jobbak lesznek.

A hivatalos blogon Peter Moore azt mondta: tudnak jobbak lenni, és jobbak is lesznek.  Ennek az első lépése természetesen a hibák kezelése, így elismerte, hogy a cég bizonyos területeken (elvárások alatt teljesítő játékok, hamar bezárt szerverek) mellélőtt, kiemelve a SimCity-fiaskót, ami miatt ugyebár sokáig nem volt használható a régóta várt program. „Elköteleztük magunkat amellett, hogy kijavítsuk a hibáinkat.” -- mondta Moore -- „Az elmúlt három hétben például 900 ezer SimCity játékosnak adtunk ingyen játékot a gondok miatt. Ez járt nekik.”

Elmondása szerint folyamatosan figyelnek a játékosok visszajelzéseire, s noha ezek egy része teljes mértékben helytálló, bizonyos dolgokban egyszerűen nem engednek: a SimCity online rendszere például nem DRM; bárki bármit mondhat, a 45 millió regisztrált tagot számláló Origin igenis vetélytársa a Steamnek; az emberek többsége szereti a free-to-play üzleti modellt, s kitartanak azonos neműek közti kapcsolat védelme mellett, amiért az utóbbi időben sok panaszlevelet kaptak. Ezek azok a témák, amiken nem fognak változtatni, s különösen az utolsó pont esetében igaz ezt, ami mellett teljes mértékben kiállnak, történjen bármi.