• Nagyot frissült a Redfall
  • Végre elérhető a Performance mód Xbox Series konzolokon
  • De a játékmenet és az irányítás is javult
  • A felhasználói bázis azonban eltűnt a ködben

A Bethesda kiadásért felelős szakembere, Pete Hines azt mondta szeptember elején, hogy előbb vagy utóbb jó játék lesz a Redfall, csak győzzük kivárni. Nos, ezt az ígéretet most sikerült betartani, több hónapig tartó néma csendet követően ugyanis megérkezett az Arkane Austin csúfosat bukó vámpíros lövöldéjének legújabb frissítése, amely több, hőn áhított dolgot is belevarázsolt a játékba. A legfontosabb, hogy Xbox Series konzolokon végre elérhetővé vált a Performance mód, így már 60fps társaságában is élvezhető a vadászat. Emellett természetesen PC-n is javult a teljesítmény, ahogy a random fagyásoknak is sikerült megálljt parancsolni (legalábbis a tapasz leírása szerint), sőt, az AMD videókártyával rendelkező felhasználóknak sem kell többé elmondaniuk egy imát, mielőtt változtatnak a felbontáson.

A lopakodást előnyben részesítő játékosok sem maradtak hoppon, mivel bekerültek a csendes kivégzések, valamint a hangtompítóval felszerelt fegyverek is kisebb zajt csapnak, így kevesebb rá az esély, hogy felkeltik a közelben ólálkodó vérszívók figyelmét – akiknek egyébként némileg megemelkedett a számuk a javítás óta. Az irányítást illetően is történetk változások, így most már a gyorsabb lövöldékhez szokott és a komótosabb tempót preferáló felhasználók is megtalálhatják a számításaikat, ahogy az elérhetőséget segítő funkciók tárháza is alaposan kibővült. A kérdés csak az, hogy volt-e értelme a patch-nek, mivel mostanra – legalábbis Steamen – annyira kevesen lelik örömüket a Redfallban, hogy néha még egy teljes csapatot sem lehet megvalósítani. A Game Pass keretében persze bizonyára jobb a helyzet, de nem hinnénk, hogy akkora tolongás lenne, hiába az "ingyenesség". A törekvés mindenesetre dicséretes, csak nehogy hiábavalónak bizonyuljon.