Az új Call of Duty játék egyik legnagyobb arca (úgy is mondhatnám, az MW2 Psychója...) Simon Riley őrmester, aki egy koponyát mímelő maszkot hord, rajta dögös napszemüveget, és eképpen a Ghost becenévre hallgat. Remek figura, és úgy tűnik, az Infinity Ward nemcsak epizódszerepre szánta, legalábbis az őt szinkronizáló színészember szerint. A szóban forgó Craig Fairbrass az Inside Xbox riportjának egyik alanya volt a játék egyesült királyságbeli „launch party” rendezvényén, amelyben, ahogy azt alant láthatjátok-hallhatjátok (2:45 körül), elárulta: Ghost egy készülő spin-off képregény főhőse lesz (a spin-off egy adott szériából kiemelt karakter köré épített újabb történetsor), sőt, egy -- őt idézve -- „másik kis játékról is beszélnek” a fejlesztők. Érdekes ötlet, és egyben meglepő is, hiszen még a jó öreg Price kapitányt sem érte ez a megtiszteltetés, pedig én tényleg kíváncsi lennék hosszú életének titkára...



MW2: Ghost-játék és újabb petíció...



...és hogy ne múljon el nap asztalra csapkodás nélkül: egy újabb petíciót indítottak az elégedetlenkedő játékosok, melyekben az alábbiakat követelik a készítőktől:

  • játékbeli konzol;
  • /record parancs, azaz a játékmenet rögzítésének lehetősége;
  • kihajlás beépítése;
  • automatikus balansz;
  • több profil;
  • jobb grafikai- és FOV-kontroll;
  • a ping kijelzése grafikon helyett miliszekundumban;
  • egy bajnokságszerű játékmód (mint a Promod);

A dedikált szerverek / IWNet kapcsán:
  • a mod-eszközök és a moddolt dedikált szerverek támogatása;
  • punkbusteres dedikált szerverek;
  • a dedikált szerverek adminjai állíthassák be a játékosok számát, ennek maximális száma 50 fő legyen;
  • a PC-játékosok szabadon dönthessék el, hogy egy P2P IWNet szerverhez, vagy egy dedikált, klánok, egyének által hosztolt szerverhez csatlakoznak-e.

A petíció elindítói szerint a PC-s közösség úgy látja, hogy miután a fentieket tartalmazza az MW, azaz a CoD4, az MW2 pedig nem, utóbbi jóval soványabb verzió, és nem sok jót ígér a PC-s játékok jövője szempontjából. Szeretnék, ha az Infinity Ward kommunikálna a PC-s közösséggel, meghallgatná a visszajelzéseket és aggályokat, és nem kezelné ezen platform vásárlóit alsóbbrendűként csak azért, mert nem konzolon játszik.