• Andrew Spinks nem akar új játék fejlesztésébe fogni
  • Mert a Terraria eladásai még mindig parádésak
  • Pedig már egy 12 éves játékról van szó

Bárki, aki az évek során akár csak szél szemmel is figyelte a Terraria körüli felhajtást, valószínűleg jól tudja, hogy hányszor került sor az "utolsó frissítésre", hogy aztán a játék továbbra is frissüljön hibajavításokkal és új funkciókkal. A Terraria 12 év elteltével is rendkívül népszerű, és éppen ez a legfőbb oka annak, hogy a készítője nem foglalkozik folytatással vagy egyéb játékokkal. Amint arról a PCGamesN beszámolt, a Terraria alkotója, Andrew Spinks a Twitteren mesélt a legújabb frissítés, az 1.4.5-ös verzió néhány funkciójáról, amely néhány napja jelent meg és elárulta, hogy nagyon nehéz továbblépnie a Terraria-tól, hiszen még manapság is úgy viszik, mint a cukrot.

"12 év után a játék még mindig úgy viszik, mint a cukrot. Olyan nagy a kereslet rá, hogy nagyon nehéz továbblépni". Ennek nyomatékosítására Spinks ezután retweetelte a chippygamingyt nevű Twitter-felhasználó bejegyzését, amely rámutat, hogy a Terraria eladásai 2020 áprilisa és 2022 áprilisa között 30 millióról 44,5 millióra nőttek, ami átlagosan körülbelül 604 ezer eladott példányt jelent havonta. Amíg a játék ilyen szép számokat produkál, ne nagyon várjuk egy Terraria 2 bejelentését.