• 2024 januárjában érkezik a Supernormal
  • Az Allison Road szellemi örököse
  • Amit pedig a P.T. demo ihletett
  • A program az Unreal Engine 5 segítségével készül

Sokan máig fájó szívvel gondolnak vissza arra a napra, amikor a Konami elérhetetlenné tette az időközben lelőtt Silent Hills-hez készült P.T. demót (mondjuk azok pont nem, akik emiatt aranyáron tudták eladni a PS4-üket), de az azóta eltelt időben szerencsére számos olyan program is napvilágot látott, amit az elátkozott folyósók ihlettek. Nem minden próbálkozás ért azonban révbe, a szerencsétlenül járt projektek legígéretesebb darabjának pedig a 2016-ban lelőtt Allison Roadot tekinthetjük, ami végül soha nem hozhatta ránk a frászt. Nem úgy annak szellemi örököse, a Supernormal (a nevével ellentétben természetesen semmi nem lesz normális a játékban), amit mindössze egyetlen ember fejleszt az Unreal Engine 5 segítségével.

A fotorealisztikus látványt ígérő pokoljárás ugyanis 2024. január 8-án fog felkerülni a Steam virtuális polcaira (egyébként már most kívánságlistára tehető a program), tehát már csak kicsivel több mint egy hónapot kell várnunk a félelmetes sétaszimulátorok legújabb képviselőjére. A játék története szerint Wyatt nyomozó bőrébe bújva kell kinyomoznunk Masato Sakamoto lányának eltűnését, méghozzá egy ránézésre teljesen hétköznapi ház falai között, amiről természetesen csakhamar kiderül, hogy borzalmas titkokat rejt. A Supernormal egyik legnagyobb érdekessége, hogy a mikrofonunk segítségével akár kommunikálhatunk is a különös entitással (á la Phasmophobia), tehát az alkotó (akit egyébként teljes mellszélességgel támogat az Allison Roadon ügyködő Chris Kesler) még csavart is egy kicsit a már sokszor látott recepten. Néhány hét, és kiderül, hogy mennyivel képes többet nyújtani, mint a többi hasonló próbálkozás.